The proposal

Mona har precis varit här. Vi har vart i stan lite tidigare idag och jag hittade en söt blus! Hur som helst så har jag lite panik för imorgon.. vet ju inte ens vad jag ska ha på mig?! :o Vet bara att jag ska ha svarta pumps, sen kanske en paljetttopp med en tubkjol haha oj vad många " T " det blev där ;p Men men jag fixar fram något längst in i garderoben, ska ju somsagt fira med Emma, sara, matilda, kanske mickan och wille tror jag. Aja till ämnet haha, annars så drog jag och mona hem till mig och köpte chips och kollade på the proposal och jag somnade ett antal gånger faktiskt! Men nu så ska jag ta ett chill bad och göra sånt som tjejer brukar göra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0