Ändrade planer

Planerna blev inte som planerat, det blev ingen hemma kväll med skönt bad och kolla på film och fixa naglarna inte! Istället så smsa Noppin mig och ville träffa mig även fast jag egentligen inte orka så lyckades hon tvinga mig. Vi åt middag och så träffade vi Marilyn på mc , senare så drog Marilyn hem och noppin också och tillslut så var jag med Olivia & Daniela. Dem hyrde film och så köpte dem lite saker, sen så drog jag hem och har bara myst här hemma. Gott nytt år förresten kl är ju efter 00.00 ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

det är inte nytt år idag du ska säga gott nytt år om 24 timmar :P

2009-12-31 @ 01:17:40
Postat av: rebecca

haha ja, jag kom på det nu =)

2009-12-31 @ 13:44:41
URL: http://lilbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0